Veelgestelde vragen

1. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Normaal gesproken worden bestellingen op werkdagen geplaatst voor 15:00 uur de volgende dag geleverd. Als je niets ontvangen hebt raden wij je aan om de track & trace code te raadplegen die te vinden is in de email met de verzendbevestiging. De track & trace link vind je onder het overzicht van de bestelde producten. Meestal wordt er een verwacht aflever moment genoemd of blijkt het bij de buren bezorgd te zijn.

2. Hoe laat kan ik mijn pakket verwachten?
Met behulp van de ontvangen track & trace code in de verzendbevestiging kan je achterhalen wat de verwachte aflevertijd is. De track & trace link vind je onder het overzicht van de bestelde producten en ontvang je meestal laat in de avond, zodra het pakket verzonden is.

3. Is mijn bestelling ontvangen?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je meestal binnen 5 minuten een orderbevestiging per email. Als je deze email niet ontvangen hebt raden wij je aan om in je account te kijken (indien aangemaakt). Als de bestelling in je account staat is het goed. Mocht je geen account hebben, stuur ons een bericht via het contactformulier zodat wij het even kunnen nakijken.

4. Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd bij Ukkie & Boef?
In onze webshop is het mogelijk om te betalen met behulp van de onderstaande betaalmethoden:
- iDeal
- Klarna (achteraf betalen)
- Mastercard
- VISA
- Bancontact / MisterCash


5. Wat zijn de verzendkosten?

Er worden geen verzendkosten gerekend bij Ukkie & Boef.

Voor leveringen buiten de Benelux worden wel verzendkosten gerekend.

6. Wat zijn de levertijden?
Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, is morgen in huis. Dit gaat indien het afleveradres binnen Nederland is. Voor afleveradressen in België en Duitsland moet je rekening houden met 1 werkdag extra.

7. Leveren jullie ook buiten Nederland?
Wij leveren ook in België en Duitsland. Als je producten buiten deze landen geleverd wilt hebben kan je altijd contact met ons opnemen. Houd wel rekening met hogere verzendkosten.

8. Kan ik producten retourneren?
U hebt het recht de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen. Wij verzoeken u het product onbeschadigd te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt na 14 dagen vanaf de dag waarop de bestelling is afgeleverd. Indien u een product wilt retourneren kunt u dit doorgeven via ons e-mailadres klantenservice@ukkieboef.nl. U ontvangt binnen 24 uur instructies voor het retourneren inclusief het retouradres. 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.


9. Is het mogelijk om een BTW factuur te ontvangen?
Dat is mogelijk. In het bestelproces is het mogelijk om uw bedrijfsgegevens in te vullen. Deze komen op de factuur te staan.

10. Wat te doen bij bij een klacht?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Email: klantenservice@ukkieboef.nl

Telefoonnummer: 085-0433224

11. Heb ik recht op garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.